lunes, 12 de mayo de 2014

Ojehuta pyehuta / Carrera vosá / Avati'i kambyre


Pasara pasara - Ojehuta pyehuta

Mokoi mitai ojejagarra  ara ipepe ha ohupi yvate ha ojeforma ara petei oga ape. Umi mokoi aiporavo ñemine yvoty, yva hera. Ohasava, el ultimo se quedará. ha upei umi mokoi mitai, oguejyla ipo ha ojagarra pe pahague, pea ojurupyasy va'era yua, yvoty umi he'iva'e kue ñemine oganahagua.


Carrera vosá

Petei ñembosarai carrera vosa-re. Oñemoi heta jokoha pyporepe, ha opepe  tekove ohaja ara; umi tekove oñembosaraiva ogueraha petei vosa poyvi, upei  opopo ara pyre oguahe hagua tua oganahagua.


Arroz con leche - Avati'i kambyre


Mitanguera ojapo petei vere, entéro gegarra ara ipope ha petei opyta  tyepype ha hesa oi ara jokuahare. Umi jereguare ojere ara opuraheivo:

Mbatatirurirurá, sobre el punte de Avellón, sale el sol, Anton pirulero (Ojejapo petei hee ha petei mitakuña onemoiara mbytepete hae opuraheivo

ojapo ai heta mba'e ha mitanguera o japota ai upeva) cataplin, cotaplin, cotaplero.

19 comentarios:

  1. Buena página pero que tenga en guaraní y después traducirse en castellano ☺🙏👍👍👍👌

    ResponderEliminar
  2. Muy bueno me encanta me ayudó con mi tarea nose como agradecerles

    ResponderEliminar
  3. estaría bueno que pongan en castellano y en guaraní

    ResponderEliminar
  4. Hola soy giovanna me ayudo mucho muy bueno gracias

    ResponderEliminar
  5. Me encanta me ayudo con mi tarea

    ResponderEliminar
  6. Muchas gracias por ayudarnos en guaraní no cambies sigue hazi

    ResponderEliminar